неделя, 19 декември 2010 г.

Нещо като въведение...

Добър вечер, сутрин, ден (в зависимост) драги ми интернет потребители и манияци. Аз съм световно известният (WTF?! GTFO!) бат ви MoonRise или както ме наричат окръжниците ми Бай Марин. x) В това нищожно блогче аз ще поставям на изпитание твърдостта на вашата психика и умствени умения с моите философки бълвочи, размисли, страсти или там както искате го наричайте. Накратко - това е моето място, където ще мога да си спамя, размишлявам и дрънкам необезпокояван от разни админи, модове и т.н. Естествено моят умствен капацитет не е сред най-големите, затова и няма да ви тормозя само и единствено с глупостите, които изтичат от бъгавия ми като платка на "Правец 8" мозък. Ще предлагам и интересни (поне според мен) новини, преводи на различни песни и др. Толкова с въведенията. Лека нощ от мен, защото е 02:26 посред нощ, а аз утре съм на училище(просто красота!!!).

Няма коментари:

Публикуване на коментар