събота, 5 февруари 2011 г.

Lamb Of God - Walk With Me In Hell - Превод

Докато измисля на каква тема да е следващия ми философски напън, ето един превод на вероятно най-успешната група от NWoAHM явлението.


Lamb of God - Walk with me in Hell

Върви с мен в Ада

Моли се за кръв,
моли се за пречистването,
моли се за потопа.
Моли се за края на този кошмар.
Тази житейска лъжа може да се разптопи бързо, както е дошла.
Ние търсим само помилване и приветстваме мрака.
Митът за смисъла е толкова загубен, толкова забравен (забравен).

Дръж ръката ми.
Не за дълго си сам.
Върви с мен в Ада.


Моли се за утеха,
моли се за кураж,
моли се за спасител.
Моли се за освобождение, някаква цел.
Погледни светлината в тази празнота на съществуването.

Сега  сме свидетели на края на една епоха.
Надяваме се да умрем в ръцете на вярващи.
Които търсят истината в очите на лъжеца.

Дръж ръката ми.
Не за дълго си сам.
Върви с мен в Ада.

Върви с мен в Ада. [x5]

Дръж ръката ми.
Не за дълго си сам.
Върви с мен в Ада. [x3]
Никога не си сам. [x5]
Върви с мен в Ада.


Translated by MoonRise.

Няма коментари:

Публикуване на коментар