събота, 22 януари 2011 г.

Заглавие...? Сам си измисли.




И така... добър ден, народе. Отдавна не бях поствал тук глупостите, преливащи в извратения ми мозък. А те не са малко. Случиха се и немалко неща. Но в момента се чусвтвам не по малко кух от бъчва с уиски в ирландска маза, затва ще оставя по-сериозните розсъждения за следващия път. Днес ще постна един превод, който направих на любимците ми Machine Head:











Machine Head - Wipe The Tears

Избърши сълзите

Питаш ме какво е чувството,
да усещаш, че си се провалил.
Когато всичко, което е истинстко
изгаря в пламъци и гняв.
Чувал всичко това преди.
Усещах само болка и повече..
Повече, отколкото можеш да си представиш.
Повече, отколкото може би изглежда.
Седял съм с глава в ръце,
стресиран от собствените си нужди.
Със стомах свит на възел,
сам седях и гниех..
Защото болката от всички тези страхове,
бе строена във всички тези години.
Аз ще избърша сълзите си!
ЩЕ ИЗБЪРША СЪЛЗИТЕ СИ!

НЕ СЕ ПОДДАВАЙ!
НЕ СЕ ПРЕДАВАЙ!

Вървя по улиците унил,
сам и отхвърлен.
Времето не се интересува
че понякога живота не е честен.
Главата ми започва да мели,
чупейки ботилки в земята.
С тези, които изнасилват и проливат кръв..
Наруших много обещания,
и така пречупих себе си.
Обещанието, което ме поддържаше жив
пази вътрешното ми богатство.
С моето сърце, насочено към света.
Съдбата гледам как се развива.
Аз ще избърша сълзите си!
ЩЕ ИЗБЪРША СЪЛЗИТЕ СИ!


НЕ СЕ ПОДДАВАЙ!
НЕ СЕ ПРЕДАВАЙ!

Въжможности,
пропиляващи живота,
поемат неговия прах
и го избълват в отвращение.

Нека ти кажа какво е чувството,
да усещаш, че си се провалил.
Излизайки от тази канавка,
което изглежда, все едно е вечно..
Но едно нещо трябва да направя ясно,
че борбата от всички тези години,
положи всички тези белези на сила.
С моята жажда за по-дълъг живот.
аз ще се боря за това, което обичам,
ще зе боря за тези, за които ми пука.
Ще се боря по всяко време.
Ще се боря навсякъде.
С моето сърце, насочено към света.
Съдбата гледам как се развива.
Аз ще избърша сълзите си!
ЩЕ ИЗБЪРША СЪЛЗИТЕ СИ!


НЕ СЕ ПОДДАВАЙ!
НЕ СЕ ПРЕДАВАЙ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар